Sari la conținut

Informatii despre rate

Descoperă modalități simple și flexibile de plată pentru achizițiile tale. Poți să-ți gestionezi bugetul în mod convenabil și să faci achiziții fără stres. Indiferent dacă îți dorești un plan de plată pe termen scurt sau lung, noi suntem aici pentru tine. Alege libertatea financiară cu ratele noastre adaptate nevoilor tale.

Tipuri de rate disponibile

6 – 12 rate dobanda 24%

– plata se poate face in 6 pana la 12 rate, in functie de alegerea clientului

suma minima este de 300 lei si maxim 40000 lei

6 – 12 rate cu dobanda 18%

– plata se poate face in 6 pana la 12 rate, in functie de alegerea clientului

– suma minima este de 3500 lei si maxim 40000 lei

Ambele variante de rate au un cost de administrare lunar de 6,5 lei si un cost de emitere card in valoare de 30 lei.

Pentru ambele tipuri de rate se emite card de credit BT Direct. Costul de emitere este de 30 lei. Emiterea se face in aproximativ 5 zile de la finalizarea cererii de rate, iar livrarea in aproximativ 15 zile.

Beneficii card
– cumparaturi in rate fara dobanda in magazine fizice sau online – poti cumpara asigurarea in rate fara dobanda
– perioada de gratie de 55 zile cu dobanda 0% pentru toate cumparaturile

Cumparaturile peste 500 lei se pot esalona in 3 rate fara dobanda sau in 4-36 rate cu dobanda 1% pe luna.

Documente necesare

– Carte de identitate

– adresa de email 

– numar de telefon

– dovada veniturile pentru clientii ce nu au veniturile raportate catre ANAF ( Clientii ce nu figureaza cu venituri in baza de date ANAF trebuie sa prezinte completata adeverinta de venit. Aceasta se poate descarca de aici sau se ridica din locatia noastra.)

IMPORTANT

Adresa de email trebuie sa fie una valida, aceasta este verificata de catre sistem. NU sunt acceptate cererile ce folosesc aceeasi adresa de email pentru clienti diferiti.

Criterii de eligibilitate

– Cetateni romani cu domiciliul în Romania, cu angajator din Romania;

– Cetateni straini care au rezidentă pe teritoriul Romaniei, cu angajator din Romania;

– Varsta cuprinsa intre 18-75 de ani (neimpliniti la data ultimei rate scadente);

– Salariul minim acceptat: 1495 lei, minim 3 luni neintrerupte la actualul angajator;

– Pensia minima acceptata: 1125 lei

Categorii de venituri acceptate

– Venituri din salarii si conexe acestora;

– Venituri din pensii;

– Venituri din activitati independente/profesii liberale – PFA (persoana fizica autorizata) sau II (intreprindere individuala): certificat CUI /CIF, Declaratie unică depusa la ANAF

– Venituri din chirii – contract de inchiriere vizat la ANAF, Declaratie unica depusa la ANAF

– Venituri din diurne – prezinta extras de cont din ultimele 6 luni sau adeverinta cu diurnele de la angajator.

– Venituri din drepturi de proprietate intelectuala – contract drepturi de autor, Declaratie unica depusa la ANAF

– CIC – indemnizatie de cresterea copilului;

Unde platesti rata lunara?

– Automatele BT Express din sucursalele de la Banca Transilvania

– Orice punct de plată din rețeaua Paypoint sau SelfPay (comision de plată prin dispozitiv al unui terț 0.60%, min. 1.2 lei)

– În aplicațiile 24Pay (comision de plată prin dispozitiv al unui terț 0.60%, min. 1.2 lei) sau PAGO, prin selectarea BT Direct din meniul de Furnizori.

– Transfer interbancar (transfer din altă bancă decât Banca Transilvania) prin ordin de plată în contul RO44BTRLRONINCS000788104

– Plata prin ordin de plată predefinit prin BT 24/mobile BT24, NeoBT și BT Pay din meniul „Plătește o factură de utilități”

Important:

Nu este obligatoriu ca ratele prin BT Direct să fie pe numele titularului din polița de asigurare. Acestea se pot face pe numele soției, soțului, tatălui, etc. (desigur, cu acordul acestora).

Nu intermediem obținea creditelor prin BT Direct pentru alte achiziții, altele decat polițele de asigurare.

Pasi de emitere

– se emite oferta pentru asigurare

– se alege numarul de rate dorit si se genereaza cererea de creditare

– pe adresa de email furnizata se primeste un mesaj, iar prin accesarea link-ului primit se confirma adresa de email.

– confirmarea numarului de telefon se face printr-un cod primit prin sms. Acesta trebuie comunicat personalului ce opereaza solicitarea de rate.

– se furnizeaza informatiile solicitate, urmand ca cererea sa fie analizata automat. Pentru solicitarile ce se incarca documente suplimentare, analiza cererii se face manual de un reprezentant BT Direct, acest lucru marind timpul de asteptare.

– dupa finalizarea cererii se emite polita de asigurare.